söndag 6 juli 2008

Sundsvalls gatufest - Lördag

Lördag, trött som få och halvkasst väder, så ingen fotboll.
Gick rätt trögt att komma igång men efter en Pizza och lite vila så var vi på väg in till stan igen.
denna gång för att kolla när Jensen skulle göra sin grejj!

HaHA och på något sätt hamnade jag backstage med dagens grymaste artist, Sneaky Bastard!


Jag och Jonte bestämde oss för att gå en sväng förbi Elit innan festen forsatt, de va ju lite av en upplevelse med, hmm


ja, vi tillbringade en del tid på Scandic igen, corner-1, Gultkortröttkort och en del andra ...

sista artisten vi såg blev Timo Räisänen.


Sista dagen på festen så denna natt blev lång, började med att jag kom av mig åt mat ensam på Sibylla fick låna Telefon för ett kort samtal till Linus för att försöka få reda på vart de tagit vägen.

Blev ett långt samtal och personal som blev less..

Linus bisst ju då inte vart de var så jag fick allt leta reda på hotell ibiz för att få låna telefon av Linnea.. massa problem va det iaf tills att jag tillslut fick tag på Jonte som kom och mötte mig.


vi va nog inte hemma förän halv 7 eller så..

Inga kommentarer: